Hétvége

A mostani hétvégénk is elég mozgalmas volt.
Szombaton délelőtt Gábor tanult a hétfői dogára, én meg kaját készítettem. Rakott kelt,mert azt nagyon szereti. :)
Utána átmentünk a kocsiért, mert lementünk a telekre cseresznyét szedni.
Mikor hazaértünk elkezdtük nézni az Ace Venturát. Mert pénteken bealudtam rajta :P
Vasárnap délelőtt megint tanult, én a cseresznyét magoztam, amit tegnap szedtünk. Visszavittük a kocsit,ebédeltünk, szedtünk sok-sok ribizlit, úgyhogy most a ribizlit is kell pucolnom... de nem bánom :)
Utána átmentünk Erzsiékhez, mert Annamária megvarrt egy próba ruhát az esküvőre :D Nagyon szép lesz, takarja a vállam, a hátam nem fog kilógni stb... 
Hazajöttünk, Ace Ventura 2, s már el is telt a nap, s már  itt lett a hétfő :)




















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések